Retourneren

Wilt u (een deel van) uw bestelling retourneren? U heeft tot 30 dagen de tijd om uw retour aan te melden. Dit kan eenvoudig via ons retourportaal door uw bestelnummer en e-mailadres in te voeren.

Retour aanmelden

Na goedkeuring van uw retouraanvraag kunt u meteen een verzendlabel downloaden en heeft u vervolgens 14 dagen om de producten in originele staat en verpakking met een retourformulier aan ons terug te sturen.
U ontvangt het totale bedrag binnen één week na het kenbaar maken inclusief verzending terug. Enkel de kosten van retour zijn voor eigen rekening.
Bij vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Retourneren is niet in alle gevallen mogelijk:

  • Als u een retouraanvraag doet na 30 dagen vanaf de datum dat u uw bestelling heeft ontvangen;
  • Als de producten al in gebruik genomen zijn en onverkoopbaar zijn (door bijvoorbeeld krassen);
  • Op maat gemaakte producten. Dit wordt bij het product vermeld.

Zakelijke klanten

Voor zakelijke klanten geldt niet het wettelijke herroepingsrecht. Toch willen we ook hen tegemoetkomen bestelde producten retour te sturen als deze bij nader inzien niet gewenst zijn. We nemen de producten retour die (1) binnen 30 dagen na verzending bij ons aangeleverd worden, (2) in nieuwstaat verkeren en (3) tegen een handlingsfee van 15 % van het betaalde bedrag met een minimum van €15,- per teruggestuurde doos. Deze handlingsfee brengen we in mindering op het aankoopbedrag, waarna we het saldo terugboeken. Verzendkosten zijn te allen tijde voor rekening van de klant.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen. Heeft u nog vragen of is iets niet duidelijk? Neem met ons contact op.

Garantie

Wij staan garant voor onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen redelijke tijd na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. U kunt contact opnemen met: [email protected]